Liza - 20e september

LiZa lizA lIZA LIZA-dagen!
Mindag 
Fan vad fint att man fick en egen dag, kult. 
 
Idag har det dock varit världens stressigaste dag! 
Jobba - stress
Hem till Fornis - beställa resa
Riva ut all utriústning och städa bilen
Slänga i sig smörgåstårta som söta mamma hade köpt
Åka till Ås och få ryggen mosad
Åka tillbaka och riva och slita med bilen
Kolla på klockan och se att jag inte alls hinner träffa Ida :/
Komma hem och se att Jokim fixat så himla gulligt namnsdagspynt på bordet <3
(kom inte ända hem för att dom stängt av hela stan..)
 
 
Haha så fulsöta ballonger! Nästan lite kusliga när dom ler sådär. Den där karl'n vet på nått konstigt vis när jag behöver ett litet lyft i vardagen :) Trollet är ett litet lyckotroll. Fast nu känner jag mig väldigt lycklig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0