Bebisar, kräftor och must - onsdag 19e september

Lägger in lite göttiga bilder. De första från Angelicas bebisdusch som var i lördags :) Kul att umgås utanför jobbet faktiskt. Vi har riktigt roligt ihop alla tjejer, skrattade så tårarna sprutade (hade hanska mkt bakishumor haha)! 
Mickaela och Ida hade pyntat så fint i lägenheten. Allt i babyrosa. Massa gött fika och godis kunde vi trycka i oss också ;)
 
Sen hade vi trippeldejt jag Linnie och Jocke hemma hos mig. Kräftor + ostbricka + hungergames. Bra film!
 
Och inte får vi glömma bort Lindesbergs musteri hemma hos mamma och Jonte i Fornis! Igår var jag och Linnie där och fick se hur det gick till. Det gick väldigt fort, ca 30 min! Sen har man helt färsk must med sig hem! :)
 







 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

När har du bakat och bjuder mej på fika hemma hos dej då ? ^^, hihiii

Svar: Haha jaadu, kanske inom två år men kan inte lova föör mycket ;D
Liza

2012-09-19 @ 19:27:39
URL: http://badname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0