A normal day - 30e augusti

Vissa skulle kalla det otur, för mig är det mer en vardag.
 
Eftersom jag skulle besikta bilen idag så åkte jag ner till OKQ8 och fick hälp att byta lysen. Jag trodde att jag var good to go men det gick ju käpprätt åt helvete. Det var rost där det inte skulle vara.. Roligt samma månad som man ska åka utomlands! Men vi hade roligt iaf :)
Sen så hade jag nästan ihjäl Rogers hund.. Skulle passa henne i 3 min när Ida gick in och handlade. Så jag kastar en pinne till henne som hon lyckas få i halsen och nästan kvävs innan jag grävde fram den.. Hon skuttade glatt där i från men jag hade hjärtat i halsgropen.. 
 
Man skulle nog kunna göra en komediserie om mitt liv. Men nu ska det väl inte hända nå mer. Om jag inte drunknar i toaletten.
 
Puss och G-natts
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0