NRJ - 10e april

Ja idag har jag energi som aldrig förr!
Skulle ha varit duktig husfru och lagat mat idag, men sen så kom jag på att det aldrig finns tid till det, så efter att besviket kollat i skåpet och inte hittat några nudels så fick det bli e macka :)
Kanske finns det lite tid på torsdag att slänga ihop en enkel måltid?

Nu är mamma här när som helst och hon måste ju utfodras med kaffe och kaka! Sen ska ho, ja å systrami skrika halsarna av oss på en handbollsmatch!



Hahah det här bilden får mig alltid så glad. Det var från när jag fyllde. Ser ut som att jag gått upp 30kilo typ. (Y)

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha du kan ju baka om du bara har en ugn har vi märkt ;) ja bullarna blev bra men nu är jag mätt ;D

2012-04-13 @ 21:15:34
URL: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0