Tisdagen den 17e maj

Grattis på er Nörsk-jävlar!
Är det tisdag eller onsdag? Jag chansar på tisdag :]

Ja men då har man varit ute och sprungit i spöregn och åska! Nu låter jag väl galen (eller det är jag väl kanske) men det var faktiskt riktigt skönt :) En liten extra kick!

Idag är det en sån dag då jag inte vill eller tänker göra nånting alls, jag ska bara ligga här i världens bästa säng med min dator, i mina myskläder. Ska endast göra en ansträngning och laga ihop kycklinggryta som räcker veckan ut. Förstår inte hur man kan gå in i en affär och tänka att denna gång ska jag inte laga kycklinggryta! Sen kommer jag ut med alla ingredienser till.....: KYCKLINGGRYTAA! Braaa Liza!

Finfina vädret!


Mys-kleds


Underbart <3

Ps. Jag har världens snyggaste bakgrundsbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0