Söndagen den 22a maj

Varför ska man se ut som skit och knappt kunna hålla ögonen öppna när man har haft en helt nyckter helg? Vad är detta för konstig bestraffning?

Jag somnade ju till och med på travet, när jag fått så bra tips om vem jag skulle satsa mina slantar på. Jag skulle ju bara vila ögat lite på filten med hör sen "Ååååh Bla bla bla vinner!" (kan inte komma ihåg hestis namn..). Kommer dock ihåg vilken häst jag satsade 10 spänn på: Rally Sven! Han sprang inte in några pengar alls! Men allt som allt kunde jag gå därifrån rakryggad med hela 6 kronor plus i fickan! Snart är man väl proffs! :)

Vet hur mycket Josse älskar det här klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=dyMXYE_50Ts

Söta Lis:


Gubbar och godis:




Och jag slängde ju mig ju i sjön igår ju! Inte lika bra som när jag gjorde det första april med det får duga :)

Kommentarer
Postat av: josefine

hahha, han är så jävla ful!

måste ses snart, länge sen! <3

2011-05-23 @ 23:12:00
Postat av: Lizzzoo

Hahaha jaa! Leka snart du och jag!

2011-05-24 @ 21:32:36
URL: http://gurli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0