Söndagen den 1a maj

"Jag ska följa dig genom eld och vatten, ööööööver land och haav!"
Tänk att jag fortfarande tycker att den låten är bra :)

Ligger då platt på min soffa och lyssnar på Sarek. Kollar ut på solen och känner att jag borde ligga där ute.. Men jag ska väl snart gå och möta Teresia så då får man väl i sig lite luft.

Igår var det ju Valborg. John Blund ville dock att jag skulle gå hem och lägga mig tidigt! Så jag vet inte vad klockan var med innan klockan hade slagit ett hade jag slagit igen mina ögon och somnat. Sen sov jag som en stock hela natten lång. Hade ca 5 missade samtal och 5 sms som jag inte hade hört ett ljud av. Sen sa pappa att jag tydligen fått besök inatt?

Bild på mig och Axiwaxi sen i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0