Onsdagen den 11e maj

Gud vad jag älskar rostade mackor med ost, så enkelt med ack så gott! Man ska väl egentligen inte äta såhär på kvällskvisten om man ska tänka på kröppas men det skiter jag i!

Mina dagar ser i stort sett likadana ut. Absolut inte för att klaga på det, för de innehåller allt jag behöver:
Jobb (var på Björkis idag)
Fix i lägenheten (städat och vikt tvätt)
Mysträffar med mina vänner (färgade bland annat Fredrikas hår och halva panna svart!)
Träna (körde mkt rygg och mage idag)
Duscha
Sova <3

Se, allt man behöver för att må bra :)



Jag vet hur du ser ut i inga kläder


Kommentarer
Postat av: Skulle du bra allt vilja veta va, lilla fis.

Jag vet hur DU ser ut i inga kläder! Like that ass

2011-05-13 @ 20:38:18
Postat av: Lizzzoo

Uj, uj, UUJ, vilka go'saker!

2011-05-13 @ 22:59:40
URL: http://gurli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0