Måndagen den 23e maj

Listen to the sounds in your ear,
treat music to smooth your fears,
sometimes i cant help but cry,
as the music takes me high,

my life is music and music is life,
sweet sounds to help you take flight,
my life is music and music is life,
sweet sounds to help you take flight,



Åh du underbara ljuva musik
Vi ska gifta oss du och jag
För jag vill inte leva en enda dag utan att du finns i mitt liv
Du kan få mig ledsen
Du kan få mig förbannad
Du får mig att orka
Du får mig att glömma
Du får mig att hoppas
Du får mig att sjunga
Du gör mig så fruktansvärt glad

Tack till den man eller kvinna som hittade rytmen på nån bongotrumma i djungeln för evigheter sen, och har gjort att vi idag kan skapa massor av underbar musik <3

Kommentarer
Postat av: Systradi

va äre för låt du skrev då???!?! :)

2011-05-23 @ 17:28:34
Postat av: Lizzzoo

my life is music and music is life. Sök på det så kommer låtsi upp :))

2011-05-24 @ 21:31:17
URL: http://gurli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0