Fredagen den 13e maj

Fredagen den 13e, otur, eller bara Liza Haraldsson i ett nötskal?
Idag skulle jag köra från Centralförådet (vid Meritor) till Stadsskogsskolan. Vet inte om det är för att det är fredag och man är lite trött eller om det var för att jag hade mina tankar på hur det skulle vara om alla på Liseberg gick runt nakna (ett exempel på vad vi pratar om på frukosten, om hur kul det då skulle se ut när gamla tanter åkte frittfall). Men inte förens jag kommer upp till Östermalms på Hagaberg, ca 4km åt fel håll som jag ska kommer jag på "men vart fan är jag påväg?!". Ja det var bara att vända och åka rätt :)

I morgon blir det en tripp till GBG och Liseberg!

Nu ska jag slänga mig på yogamattan för det var alldeles för längesen den fick sig en omgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0