Torsdagen den 24e mars

That's just the way it is
Things will never be the same
Denna lilla mening får mig att tänka tillbaka på när vi skulle sluta skolan och jag tänkte att den tiden aldrig skulle komma tillbaka.

Efter att invigd min första promenad med mamma (som vi nu ska gå varje torsdagseftermiddag) tänkte jag att lite yoga kanske skulle hjälpa min mag-och ryggvärk. Men det gjorde det icke! Så efter att ha legat i fosterställning i soffan ett tag och intalat mig själv att jag INTE behövde nån choklad för att överleva så tog jag mig en lång varm dusch och nu har jag lagt mig på sängen. Lyssnar på musik som vanligt och försöker komma på ett sätt som kan få mig att bromsa tiden lite.. Kanske behöver det komma in nån ny person i mitt liv, eller så behöver jag resa härifrån ett tag?

När jag kom hem möttes jag av Mickan och Matte i dörren. De var svinglada och sa att vi skulle grilla årets första hamburgare!



"Se nöjd ut" haha tyckte han lyckades väldigt bra med det



Suuulstrålar. Jag ser ut som ett ruckel med ihopmosade blinda kinesögon. Men M är ju snygg som alltid..!

Kommentarer
Postat av: matilda

fan va mysit, där skulle man vart med på en kant

2011-03-24 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0