Tisdagen den 29e mars

Försöker hitta nån form av motivation till att plugga på högskoleprovet.. Det är ju på lördag och jag vet att jag borde börja öva nu. Det skulle jag ha gjort för en månad sen. Men på något vis så har jag skjutit upp det en dag i taget och nu står jag här, oförberedd med 4 dagar tillgodo.. Herregud vad hände med min självdisciplin när det gäller att plugga? (okeeej jag kanske aldrig har haft nån..!) Och inte nog med det så ska vi ju fira denna lilla Matilda på fredag. Sist jag gjorde högskoleprovet var dagen efter en utekväll och då tänkte jag "aldrig mer..!" så funderar på hur jag ska lösa denna situation. Jag menar: att gå hem tidigast av alla en kväll har ju aldrig vart min starka sida.

Och till råga på det så har jag gått och blivit kär i nån jag aldrig kommer att få, Eskil:

Eskil är trött


Eskil är söt


Eskil och jag har blå ögon


Aja nu är det kanske så att Eskil är en tjej. Men jag är iaf kär i det lilla knytet!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men ååååååååååååååh kattbebisar är bland det finaste som finns ju!!!

2011-03-30 @ 19:40:17
URL: http://liseenliz.blogspot.com
Postat av: Systradi

HETER HAON verkligen eskil eller kom du på det själv? För jag vill att min katt ska heta Eskil och vara en tjej ju!! Isåfall är det den perfekta katten :)

2011-04-02 @ 15:06:59
Postat av: Lizzzoo

Ja jag tänkte på dig när jag döpte henne :D Den är en Eskil kvinna!

2011-04-02 @ 19:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0