Onsdagen den 16e mars

Uppsvälld mage, tack vare denna ljuuuva citrusfrukt! Du är så god så jag kan inte sluta mula när jag fått smaka på ditt kött <3

Inatt frös jag konstant! Vaknade hela tiden och drog på mig flera lager. Detta resulterade i att jag kännt mig sjuk och haft ont i kroppen hela dagen. Det var då jag kom på idén med apelsinerna och clementinerna! Anyway.. Efter jobbet drog jag och köpte krubb på Wok house, tog med det hem, käkade upp det, vart proppmätt och slocknade på soffan. Vaknade inte förns Josse knackade på kvart över fyra och ville komma in.

Ps. Är det idag vi kommer sätta Lindesberg på kartan? I morse hörde jag på morgonpasset i P3 att det var nån kille som ville önska låt som sa att jag skulle åka till Lindesberg med sin lastbil, sen var det nån till tjej som ringde in till Rock-klassiker och tävlade, även hon från Linde, och nu ikväll så kommer ICA-rånet vara med på Efterlyst. PLÖTSLIGT HÄNDER DET! Om inte detta kommer locka turister så säääj?!

Apelsinkonst:





Usch nu vart jag och tänka på det där obehagliga barnprogrammet där bilder på frukter klipptes ihop och vart till olika saker. Till en låt som gick "soooopooreerraaa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0