Fredagen den 11 mars

Dub i dub i dub dup duuup!
Ikväll vrider vi tiden tillbax till 90-talet. Jag styr pyamasparty (får se hur många som kommer säga "jag hade ingen pyamas, men jag tog mysbyxor :)") haha aja jag ska iaf gå all in med rutiga pyamasbrulls. Godis, chips, dip, ostbågar, allt man kan önska för en bra kväll kommer finnas här ikväll. Även: Josse, Teresia, Johanna, Mickis, Muggnar, Elin och kanske lilla lisa kommer hit <3

Måste bara skriva om min konstiga natt:
Jag drömmer att Gucci (mickis katt) jamar som en tok. Men sen vaknar jag ur min dröm och hör att hon fortfarande skriker! Trött som jag är tror jag att hon är kvar i min lägenhet och springer till dörren för att släppa ut henne. Men ingen Gucci där! Jag hör dock hur hon fortsätter att skrika "Mjauu mjauuu maaaaju mjaaumjaauu!". Jag hittar henne inte, så jag går och lägger mig, men ser då att hon står utanför mitt fönster och glor in på mig och skriker. Hon så ut som katten i The grudge.. Säger bara en sak: that cat is starting to freak me out!!

Nu kommer hanni så vi lär dra och hämta familjepizzan!
Men höll på glömma det bästa av allt: Jag har bäddat ut soffan som en säng, med lakan, täcken och massa kuddar!

Färgade håret idaaa rå:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0