Onsdagen den 8e juni

Ska börja med att säga grattis till min fina mor som blir 50 år(Party på lööördag).  Det skulle man inte kunna tro om man ser henne!
Firade henne med blommor och blader, smörgåstårta och chokladtårta! Av mig fick hon ta med sig Jonte på en kanotfärd i Mariefred, haha jag var tvungen att komma på något hon inte skulle gissa sig till!

Det kan väl inte vara nån som missade ovädret igår? Jag tycker att det är så mysigt med åska, blixt och dunder (så länge det inte slår ner såklart) då ska man sitta på altanen hemma i Fornis med tända ljus.

Mina sista rader skriver jag om min fina, underbara pappa. Jag älskar dig, du betyder mer än jag kan hitta ord till. Du är bra på alla sätt och du ställer upp på fler sätt än jag tackar dig för. Du är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0