Måndagen den 31a januari

Varför ska alla sidor utom just family guy sidan funka för? (jag är så lycklig att jag äntligen lärt mig stava till family, har aldrig lyckats pränta in i skallen att det iiiinte ska finnas nått e i det ordet.)
Konstigt att jag ibland vill göra 2 inlägg / dag och sen inte känner för att göra det på flera veckor. Jag tänker lixom att det inte finns så stor mening med det? Men nu ligger jag ju här i soffan iaf och knappar ner några rader.

Jag kan ju tex skriva om mitt nya jobb som jag trivs väldigt bra med. Är vikarie på BKT. Skönt jobb där man får röra mycket på sig och stressa i sin egen takt som jag så snittsigt kom att kalla det i morse. Hade inte med mig nån mat så jag drack två koppar kaffe och åt en liten bit mörkchoklad till lunch. Jag viste ju att jag skulle åka till farmor och farfar och käka klockan fem. Farmor kan alltid laga så god mat. Och även om farfar satt om pratade detaljerat om sin operation (om hur de skrapa och skrapa och det blödde och de brände..) så gick köttfärsgrytan ner utan problem.

Teresia och jag hade tänkt att åka upp till Stockholm i helgen, men idag kom jag på det smarta ideén att åka på kryssning ist vilket hon glatt nappade på :)

Ska även lägga in några bilder sen resan upp till Nörge:
















såååå där
hajdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0