Torsdagen den 7e april

Fyfaun! Ida' hare blåsi så ögonfransera nästan flugit av mäi!

Idag hade jag min allra, allra, aaaallllrrraa sista mattelektion! Och jag vart klar innan den 15e april vilket innebär att jag inte behöver komplettera betygen utan bara söka in som vanligt. Men nu blir det ju jättekonstigt att inte ha nån lektion att gå till måndag eller torsdag :s

Sen har jag även provat på att gymma. Morsi och jag lyfte vikter och sprang på rullband som aldrig förr (helt sant, aldrig gymmat seriöst förut) och det känndes att det tog i ryggen i röven! Nu ska jag få med henne på vårruset i Örebro :)

Nu är jag inne på mitt andra försök att kolla på Legenden om ugglornas rike. En animerad film som är jävligt bra men lite svår att förstå, även om den är rek. från 7 år! haha. Man märker att det är samma person som har skapat 300. Men det kanske är det som gör den så bra?


Nytränad brud utnyttjar gymmets massagestol:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0