Måndagen den 25e oktober

Hur lyckas man mosa sin tummen i taket när man bäddar? Är jag halvt utveckligsskadad eller?
Och varför känns det som att jag ibland jobbar på ett dagis?  haha. Fast det gör ju att det blir ganska kul på ett sätt :p
Städat klart (Y) Betyder det att jag inte har nått liv när jag tycker att det är roligt att städa?
Igår så fick pappa låna soffan av mig att sova på. Först så var jag irriterad för att han hade för högt ljud på tv:n när jag skulle sova, sen så ringde Helen och så vart jag lite mer irriterad för att han skulle prata med henne. Sen blir det tyst i 3 min och jag tänker "fyfan vad skönt nu kan jag få sova" då börjar han snarka.. Så jag får damp och ligger och skriker att han ska vara TYYYST men han svarar bara med att snarka ännu högre... Haha fan vad kul det måste ha låtit...

Trodde att jag låst mig ute när jag kom hem från jobbet. Så pappa fick komma och lämna nyckeln, men hittade den i fickan sen :)
Ska duscha av mig helgens festligheter och sen rota fram nån matlåda ur frysen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-25 @ 18:35:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0