Lördagen den 9e okober

Kom precis hem! Känner mig som en rutten banan och skämtar inte när jag säger att jag ser ut som en också! Men på't igen bara! Linnie min underbara älskade syster är ju hemma och nu sitter vi i lägenheten och dricker lite vin ihop. Ikväll bär det av mot Örebro och till en som Lollo känner som heter Sebastian.

Stockholm var med en kort mening: HUR JÄVLA KUL SOM HELST! 5 av 5 toasters får den.

Bilden som sammanfattar fredagen kommer h.ä.r:


Alla fick varsin korv på Wurren's


Linnie och jag redo för musikal!


Jonte, Victor jag. Busigt gömd påse..?


WE WILL ROCK YOU! Man kunde ju inte hjälpa att bli kär i han som hade huvudrollen. Sjöng så förbannat jävla bra!


Fan vad glad jag är HÄR


Linnie och maaammii <3


Familjen! Alla ser nöjda ut efter musikalen ;)


Efter så drog vi och käkade på mongolisk buffé, där satt vi och drack och åt i tre timmar. Riktigt god mat som de steker på mitt framför ögonen på en.


Mamma jag och Linnie drog på en Irländsk pub  runt halv ett. Där träffade vi på ett riktigt skönt norrländskt gäng som bjöd på öl och redbullvodka hela kvällen lång. Sen sjöng vi och dansade armkrok till livebandet (Y)


Glatt gäng!


Vid halv fyra snåret kom vi hem. trötta men glada efter en helskön kväll :)

Tack mamma och jonte för presenten! Kunde inte ha blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0