Lördagen den 30e okober

Fredagskvällen igår hos mamma var precis som jag ville att den skulle vara. Vi åt en god middag och sen kollade vi på Idol och käkade godis och ostbågar, sen sjäng vi lite singstar :) Det är konstigt att när man var yngre och hade sånna kvällar hela tiden så var man så glad när det fanns något annat att göra, men nu när man bor själv och inte haft en sån kväll på jättelänge så har jag gått och längtat efter den hela veckan.
Tack Mamma och Jonte för det.

Humorhimlen är på och då känns det verkligen som helg för mig.
Ska strax åka till Vedevåg för att hämta farmor och farfar som ska på fest i Lindesberg, jajjemensan, man slutar inte parta för att man är 80+ inte!

Det blir någon form av maskerad ikväll som Johanna har hittat. Har inget hemma så blir nog en tröki katt..


Vem har sagt att bara människor gillar fredagsmys?



Oxfilé, hasselbackspotatis, sallad, champinjoner och basiloko sås <3


Kommentarer
Postat av: Systradi

Meeeeeeeeen!!! ååh nu fick jag längtan.. en gosig frans, och blänkande god mat<3

2010-11-08 @ 23:31:36
Postat av: Systra DII

Mjäähää! Jag får längtanen att du ske ve me :( Hade en bild på allt godis vi käkade med men la aldrig ut den för då skulle du väl käka upp datorn (;

2010-11-09 @ 13:21:30
URL: http://gurli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0