Katalogpixis - 18e januari

Linnie och jag brukar som vanligt få för oss att ta lite bilder på oss själva ;) Här har ni några exempel:


Mysigt i morgonrocken med bocken


I vänten på studenten


rough is enough


Kramgo i pyjamas, bananas


Beskära är bra, en röv är inge å ha


Borsta tänderna när du är riktigt gla' annars ser dom ut som bajs och chokla'



En riktig popstar har ploppat ut, sjung på min salut


Ta i så jag spricker, så snygg så det sticker


Kallt å burrigt, men glass, det är smurrigt!


Jag grinar faktiskt intä, men jag hatar vintä


Sista picken på Linnie, sen hon försvinni


Såalång, långkalsång

Det var allt för oss den här gången.
Men vi kommer tillbaka!!

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0