Wåterpajp - 26e april

Idag drog vi hem till Ann-Louise efter skolan. Vi vart lite sugna på wåterpajp så vi drog fram A-Ls blåa fina sak och satt på balkongen ett tag. Drack lite te och mös med :)
När jag kom hem tog jag en promenad och tog tid på hur långt jag måste gå för att få mig en 20minutrare varje dag. Gjorde ett fint streck i marken där den exakta tiden var när jag skulle vända (ibland är det bra att bo på landen så man har grusvägar.) hoppas det är kvar i morgon för nu ska jag ut och gå varje dag!
Gjorde pannkaka till hela familjen med. Mitt "hemliga recept" som tycktes uppskattas mycket.







Åh vad fint mitt hus står å skiner i bakgrunden <3 nat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0