Ledig - 22 april

Igår var jag ledig och då får man passa på att göra lite saker.
Jag vaknade och började tvätta, sen kom Teresia runt tolv. Då drog jag och pappi till hotellet och hämtade matlådor som alla delade på, det räckte och blev över kan man lugnt säga!
Efter det tillbringade vi halva eftermiddagen till att färga T's hår. Schniggt blev det, bra är jag ;)
Vi tog en promenad på stan och passade på att gå förbi på Kingsgården, där var Gunilla så snäll att vi fick med oss två jättegoda mackor hem. Måste provas! 
 Sen kollade vi på Jersy Shore och jag fick panik av att jag var så blek så vi var tvungna att gå och sola, inte gjort det på lääänge. Ann-Louise fick bli med på ett hörn där också. 

Och efter att ha gjort så mycket "nytta" denna dag´ var vi lite små sega. Joel och Henke kom över och kollade på Herkules och sen hoppade vi i säng :) 

Idag är det skola hela lååånga dagen (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0