500 days of Summer - 28e april

Hej hej hallåå
Hehe det var intressant att ha värderingsövningar i tisdags morse, vi fick bland annat veta att om man sitter och röker vattenpipa i ca 1-1,5 timme så får man i sig hela 100 cigaretter, nått jag inte hade en aning om.
Så vad har jag annars pysslat med sen igår då? mjaa.. jag var ute och gick med mami och syster i en halvtimme. Gäller att hålla i det här med promenaderna nu! Sen vid halv nio tio typ drog jag hem till Mr Christiano och fick mig en fika och kollade på 500 days of Summer. Sen somnade jag där och åkte hem och käkade frukost i morse. Kom då på att vi hade prov. Jag hade inte ens öppnat boken men det gick riktigt bra ändå.

Nu borde jag gå ut och gå, och jag borde plugga tills proven i morgon och jag borde så himla mycket. man jag tror inte att jag orkar det. Nej jag går upp och lägger mig i sängen och kollar på film istället. Det har jag inte gjort på år och dar. Men SEN blir det promenix!

Ajj Ajj kapten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0