Jag älskar och hatar den här fucking stan - 20e november

lilla lilla looondoon yee
Praktiken avklarad för denna vecka. Har alltid lika kul där, även om man är trött i kroppen när man kommer hem.
Linnie har adopterat Lisas fiskar så nu sitter dom på golvet och diskuterar om hur dom ska få dom att inte vara deprimerade längre. haha

I morgon tror jag att det är nån som fyller år? :) Jaa det är ju theresiaaa. Då ska jag besöka henne och ge henne present.
I onsdags drack jag mitt första glas julmust hemma hos Luisa (hah), det smakate julskinka och potatis. Det känns som om det är jättelång tid kvar tills julafton, men inte alls lång tid kvar tills jag blir 18


 


Kommentarer
Postat av: lis

Dom mår snart bra igen små firrisarna <3

2009-11-20 @ 22:21:13
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0