Im No Broken Hearted Girl - 26e november

Sitter och lyssnar på en låt som T sa var bra med världens bästa kvinnliga sångerska: Beyoncé!

 

Jag har bestämmt mig för att följa i pappas fotspår och lära mig gitarr bättre. Idag har jag tränat på Maria går på vägen, och Fredric åkare och Ce... Det går helt okej (y) Lärt mig ganska många Melissa Horn låtar med.
Undra om man ska ha några nyårslöften? Brukar inte ha det, eller så har jag glömt dom dagen efter. Mina borde vara:
Mina borde vara nått med att inte bli så jävla arg på en gång utan tänka en gång till! Det ska det bli!


You're the only one I wish I could forget
The only one I love to not forgive



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0