You sexy thing - 16e juni

Loka reklamen får en på så bra humör! :D

Min lilla gris sov här inatt, vi kollade på film igår, sen tog vi en liten nattpromenad upp till Henke :) mys. Vi kom nyss hem från Lis. Vi var hela gänget där ett tag, kul när man får träffa alla samtidigt. <3

Tankarna kommer och går. Men hur jag än vänder och vrider på det så är jag så lycklig Jag har t.o.m försökt vara ledsen, men det går inte. Det är ju bara så jävla äckligt. Den här sommaren kommer bli den bästa någonsin!

Sista Desperate avsnittet ikväll. WOOOOHO

Kommentarer
Postat av: Kiss

Världens bästa sommar med världens bästa Liz kommer det bli<3

2009-06-16 @ 22:00:44
URL: http://cisssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0