Someone like me - 17e juni

Sitter i min soffa och funderar.
Jag undrar varför det är så många som mår
dåligt själva, när det är den andra personen som har ändrats och blivit en jävla idiot. Om det nu är så att man är eller har varit med om det så tänk om! Personer lägger gärna skulden på sig själva och står ut med problemet, men INTE jag. Det finns så många bra människor här i världen, så varför stanna kvar med nån som gör en ledsen?! Varför skylla på dig själv och förlåta den andra om och om igen? Nej, om man nu är i denna situation så gör allt för att skita i det, må bra. Jag skulle aldrig ödsla energi på nån som hade gjort mig ledsen, en chans sen är den borta! Om fler tänkte så skulle färre må dåligt.
Det finns ingen person i världen som är värld att man ska må så dålig.

Gör alltid det bästa av situationen
Var alltid glad för det du har, och var lycklig för faaaen



Punkt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0