Hemma - 7e juni

Äntligen hemma i mitt kära Fornis <3
Fy Faaan vad kul jag har haft i helgen, festen igår var hur bra som helst. Huset Fredd bodde i var otroligt fint, tre våningar och havsutsickt. Dit skulle jag gärna kunna åka på fest igen!
När jag vaknade i hans hus låg det en gullig lapp brevid mig hihi.

Vägen hem idag har ju inte vart den snabbaste. Ringvall åkte fel hela tiden. Först åker vi E4an hela vägen så vi hamnar i Gävle, sen åker vi mot Falun och hamnar i Borlänge. Så från att ha börjat min resa kl tre kommit iväg med stringvall kl fyra så kom jag efter några stopp hem till Fornis kl halv tio.
WOHO Sthlm - Linde på FEM OCH EN HALV TIMME! bråååå. Men vi hade det trevligt iaf, vi snottrade och åt glass.

En av de mest lyckade helgerna på läääänge, skulle gärna stannat ett tag till :)

i morgon blir mi mama 49år. Nu ska jag kolla klart på filmen sen krascha i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0