Comedy - natt till 15e juni

Försökte färga löshåret svart för andra gången nyss, men det gick då inte så bra. haha :D kan väl använda det om några veckor när mitt hår blivit lite brunare.
På sommarlovet kan jag aldrig somna tidigt, måste minst vara uppe till kl två varje natt. Så jag får väl trakasera Cissi hela natten nu tills jag blir trött.
Mmmh, livet bara flyter på nu för tiden, riktigt bra mår jag :D Glad för att det snart är midsommar med, då ska vi åka flotte som vanligt. Vart ska man dra senare då? Kommer säkert finnas nått äckel vart man än drar, men det ska väl inte hindra en kanske :)



Och ett lite sent grattis till studenten älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0