Dreaming With a Broken Heart - 28e juli

Men vad gör det om 3 år?
JA! där sa du det Bibbi, för vad gör saker och ting man gör nu om 3 år, EGENTLIGEN? nej inte ett skit. Nytt liv, nya människor. (Y) Om man tänker så, blir man ju gladare på en gång.

Nu måste ni förstå min känsla på altanen
Börjar med en bild:

Ligger just nu precis på den däär dynan!

Lyssnar just nu precis på den här låten (om och om igen):



Förstår ni mysfaktorn?? :)

Idag har jag jobbat från kl 06.00-15.00. Under den tiden hann jag skära upp mitt finger 2 ggr, kötta upp min hälsena en gång, köra över min fot med gaffeltruck, sticka hål i en Red Bull burk, och skära sönder en rispåse så det flög små riskorn i hela gången. Jaa min turdag rent ut sagt!

Träffade ms. Mugg i kanske en och en halv timme med. Vi hann uppdatera oss på vad vi missat under dessa TVÅ månader eller vad det är, och prata ut om saker och ting. Känns braaaa :)

Kommentarer
Postat av: Pelle banansnopp

Heeeeeyyy baby :):):)

2009-07-28 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0