Life is like a box of chocolate..

Sitter framför brasan och myser (: Forrest Gump går på tv

Igår träffade jag först Josse. (efter att ha vaknat upp med min underbara gnui ^^) lagade lite kyckling åså. Kul och bra haha. Sen drog jag till min stackar cissi som var väldigt sjuk. hon låg och yrade om att hon ramlade och en massa. stackars älskling <3 Jag och Janne (cissis pappa) var vakna till halv fyra eller nå. Vi kollade på hokeyn ihop. Men efter Canadas fjärde tackling på våran målvakt vart jag så förbannad och somnade.

Mamma står och lagar lasagne i köket och det luktar juuvligt! Ikväll kanske jag drar in till stan med Sara och Ida eller så drar jag till min man och kollar på film..
 
Ha det bra (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0