Torsdagen den 5e maj

"Hujeda mig sånt barn han VAR!" La la la, Emil den lille spröllans ungen, gjorde hyss :)
Jag gillar mina små timmar som jag har när jag kommer hem efter jobbet. Då jag får sätta på min musik och sen fundera ut vart denna dag ska ta mig (dock har jag oftast redan gjort det på frukosten på jobbet..) Nu vill jag bara att klockan ska bli halv fem så jag kan få träna och sen åka hem till min mama i Fornis :)

Ska skriva några rader om min bästa vän
Tack för att du bäddade min säng i morse
Tack för att du diskade
Tack för att du alltid lyssnar när jag har mina "Teresia!! Vafan ska jag göraaa :( ???!!"
Tack för att du inte springer och gömmer dig när jag är arg på datorn och kastar hårborstar omkring mig
Tack för att du alltid säger att jag är fin när jag ser ut som ett rövål
Tack för att jag alltid kan lita på dig



Ps. Ett avslut är alltid början på nått helt nytt. Tänk på det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0