Tisdagen den 10e maj

Sitter och läser lite träning och hälsa-sidor, blir riktigt sugen själv på att ta träningen till en lite seriösare nivå. Köra mins tre pass i veckan och kanske yoga eller promenera de andra dagarna. Var på gymmet igår och körde i ca 1,5 timme och hade motivation som aldrig förr! Känns så jäkla skönt när man kommer hem sen!

Bra sida
Fitnessguru.se
Här kan man hitta tips på bra övningar och mat, och kolla hur andra tjejer och killar gör för att få deras drömmkroppar! Själv skulle jag inte tacka nej till om jag en dag vaknade och hade Megan Fox kropp! Jag tycker att det är snyggast när man har en fast kropp men att den ändå fortfarande ser mjuk ut.



Nu hoppas jag på att få med mig Lisa runt sjön! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0