Onsdagen den 25e maj

Mitt-i-veckan-dagen!
Åh vad den här onsdagen kommer vara slapp! Vet inte varför jag har glömt bort hur mycket jag tycker om att spela tv-spel. Jag och systra-mi spelade ju tills ögonen rullade när vi gick på högstadiet! Så idag på lunchen kom jag på att efter promenixen med mamma klockan fem, ska jag låsa in mig i min lägenhet, dra på hög musik och spela Chrash Bandicoot tills jag ser små röda rävar springa runt :] Även köpt lite lösgodis för att få den där ultimata slapphetskänslan!



Ser ni mig inte runt sjön så ser ni mig inte förns i morgon!

Kommentarer
Postat av: systradi

Såååå ska det se ut! Är du inte lite trött på crash bara :D snart kan vi spela täväspäl! :D

2011-05-25 @ 16:11:10
Postat av: Lizzzoo

Haha jo vi måste investera lite nya spel snart känner jag :D

2011-05-25 @ 16:40:38
URL: http://gurli.blogg.se/
Postat av: Jhyyyhel

Så vitt jag ser på bilden för att inte vara någon glädjedödare så skulle jag vilja tro att det dära spelet heter: Ratchet and Clank:D?

2011-06-06 @ 02:49:41
Postat av: Liiizzao

Haha neeii det står ju Crash på skivan ser du väl ;) Det andra är JAck and Dexter!

2011-06-06 @ 14:34:30
URL: http://gurli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0