Fredagen den 6e maj

Igår fick kände jag plötsligt att jag började få ont i halsen. "Vad i helvete?!" tänkte jag såklart, fan det är typiskt att när man inte haft halsont på flera månader så ska jag drabbas just denna helg. Googlade (I love you google) på huskurer mot halsont och såg att man skulle ha citron i teet, så jag öppnade kylskåpet och såg att där fanns ju den där gula citronkoncentratsflaskan på hyllan! Glatt öste jag ner det i mitt te, väntade i 5 sek och såg att det vart att se ut som spyor, det till och med SMAKADE spyor.. Men mitt öga fastnade då på någonting mkt intressant, man ska ha WHISKEY i sitt te! Kom då på att jag har en flaska stå på hyllan i sovrummet! Ska smyga ner några droppar i mitt te efter att jag kört på farmor och farfar :)

Shit vad mkt text det vart kring mitt halsont?


Ikväll ska jag ha fredagsmys med pizza och Teresia. Ska såklart också säga grattis till min älskade fina Josse som blir 19 år idag :)

Ha den finaste finfredagen nu!

Kommentarer
Postat av: josefine

tack älskade vän <3

2011-05-06 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0