Torsdagen den 17e mars

10 dagar till löning! (tror jag iaf.. tjejen med sämst koll)

Efter att ha gått på jobbet mellan 6-15 så tyckte jag att det var en utmärkt idé av Ida att gå runt Aspensäng (ca 8km) Efter det kände jag för ett pass yoga och gick upp och snodde med mig Mickans matta och dvd. Så nu sitter jag här helt utmattad. Stängde av tvn och märkte att det var helt kölsvart! Lyssnar på låten som jag haft på huvet hela dagen lång. Miss Li - Cant get you off my mind, den är så härligt mörk och dyster. Hur nu det kan vara härligt? Men låten känns verkligen, man kan känna hennes desperation. Det är en duktig kvinna den där Miss liiii :) Jahaa nu kunde jag inte få in låten på bluggisch... typiskt! Men lyssna lyssna! Alla har väl nån gång kännt på det sättet?



Nää nu ska jag kila upp för trappen och gosa ner mig med mina fränds, men först: alltid en dusch, inte lukta usch när man står högt i kurs!
:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0