Torsdagen den 10 mars

"Oj vad jag bloggat mycket den här veckan, ett inlägg varje dag typ" tänkte jag när jag skulle logga in. Sen till min stora förvåning så läser jag "Senaste inlägg måndag"? Jaha, då har jag bara skrivit ett inlägg denna vecka.. dagarna går ju så fort så jag fattar ingenting.

Tisdagsbild:
Bjöd mina flickor på fika på fettis-dagen!


Så vad gick min onsdag ut på då:
Joo jag jobbade fram till klockan två, en kom jag hem och fick med mig Mickis ner. Fick även med hennes yogamatta och dvd. Så jag gjorde ett pass medans hon satt i soffan och snacka. Det vart väl kanske inte samma harmoni men de jobbiga övningarna vart inte alls lika jobbiga när man inte tänkte på dom.
Efteråt tog jag gröna faran till Fornis, fick mig ett mål mat och sjöng med mamma i soffan :)

"Du måste hålla in längre.. Du måste hålla in läängre..! MEN håll in kameran lä.. KLICK"
Söt tjej


Denna ljuva, kalla, snöregninga torsdag ska jag ligga i min säng, lyssna på musik och mysa. Såg precis mickan genom fönstret så hon och Elin får joina :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0