Tisdagen den 22a mars

Tänk att att en tisdag som denna kunde vara så härlig? :)
Känner mig glad och lite spruddlig (It's a word!)

Jobbade och drog sen hem fort som fasen och slängde mig på yogamattan. Tog mig sen en dusch och bestämde mig för att bjuda nån på lunch! Det fick bli Elin, men i sällskap av Matilda och Mickis. Sen stannade jag kvar hos Ida och drack kaffe och fikade bakom disken :)

När man ligger i sängen såhär efter en ganska hektisk dag så kan man få lust att ringa upp gamla kontakter. Ringde min underbara vän Nicole som jag inte sett sen i sommras. Jag vart så glad när jag hörde hennes röst att jag vart nära till tårar. Vi bestämde att vi skulle ses i morgon och jag längtar redan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0