Söndagen den 20e mars

Riktigt bra helg har detta varit! Fått med alla ingredienser. Myst med Teresia, vait ute och gått med mamma, bakat kladdkaka, ätit bakadpotatis med pappsen och Mickis på Kingsgården (goood shiit) och partajat hemma hos Björn Sunner på lördagskvällen.

Var hemma och åt söndagsmiddag hos farmor och farfar idag. Ett samtal mellan f o f kan låta såhär:
Farmor lunkar iväg till vardagsrummet och mumlar:
"jahaa vad ska vi äta glassen med då.."
Farfar svarar uppstressat:
"SKED, sked, ordentliga skedar, STORA skedar, MATSKEDAR!!"
Farmor kommer sakta tillbaka med små teskedar..
Haha dom är söta.

Nu är jag precis hemkommen från min första vollybollmatch. Hade lite svårt att veta när jag skulle klappa. Det är ju inte som i handboll när man klappar när motståndarna ska försöka göra mål. Nej nu klappades det hej vilt. Vart aldrig riktigt klok på om man stressklappade eller peppklappade. Men bortsett från det så var det en riktigt rolig match som Linde vann :)


Terror och jag gjorde chokladansiktsmask:
Haha hon ser ut som en liten apa






Tack så mycket för att du gjorde mig så tjock så att jag inte kunde knäppa mina byxor när jag skulle resa mig från matchen. Det vart lite pinsamt att behöva gå med uppknäppta braller hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0