Fredagen den 18e mars

I helgen blir det stråålande sol, för det har jag beställt!
Motivationen för att lägga sig på yogamattan är sådär.. men det kommer kännas gött när det är gjort.
Denna fredag blir det freagsmys hos Terroresia. Det ska blir riktigt skönt att inte gå ut. (shit har jag blivit gammal?) Nää det är nog bara att jag har börjat känna av hur det är att vara bakis och kan inte säga att det känns lika värt att kö' en tvådagars som förr..

Idag var jag på Statsskogsskolan. Jag gick in i ett klassrum och städade det. Sen gick jag in i ett annat och tänkte "nejmen här var det ju fint :)" städade såklart det iaf men när jag stängde dörren så fick jag en sån där jobbig känsla "faasen dä ä nå som inte stäämmur!". Så jag låser upp igen och ser att klassrummet har två dörrar.. YES jag lyckades alltså städa det två gånger. Det är i sånna situationer som vissa skulle bli griniga, jag å andra sidan är så van så jag skrattar bara lite för mig själv och vandrar vidare :)



I just lööööv ma ride!
I cän ride thät thäng all day laang!
Dont you just löööv thät?!
I DO!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhah

2011-03-18 @ 15:32:45
Postat av: matilda mugg

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA lizafis då det var rolit

2011-03-18 @ 19:49:42
Postat av: Lizzzoo

hahah ah men jag vet ju hur jag får till det ibland ;)

2011-03-20 @ 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0