Torsdagen den 9e juni

Idag tog jag nog priset i tankspriddhet..
Jag hade lite tråkigt hemma och bestämmde mig för att åka hem till Ida och käka Singoalla och snacka bejs på hennes balkong.
  • Jag tar mina bilnycklar och går ut till bilen
  • Bilen inte där
  • Vart FAN är BILEN?
  • Den har blivit snodd!! Helvete!!
  • Nej, seriöst är det nån som driver med mig? vart ären?
  • Kommer då ihåg att jag tagit bilen till gymmet tidigare och måste ha glömt den där
  • Jag. har. glömt. min. egen. bil.....
Nej det här är inte ens okej för att vara mig. Särskilt inte när jag vet att jag tänkte när jag gick ifrån gymmet "hmm känns som att jag glömt någonting..."

Hade jag inte åkt till Ida ikväll så hade jag stått där som ett fån i morgon bitti när jag skulle till jobbet. Antagligen ännu mer förvirrad.. Man får tänka posetivt..

Gonatttaa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah jag dööör :D du kommer glömma din hund någonstans! Eller ditt barn :D (som om att du har barn och hund) ps, jag kommer glömma mitt barn

2011-06-09 @ 23:07:15
URL: http://Liseenliz.blogspot.com
Postat av: Liizzzoo

Haahah! neej jag vet inte vad som händer med min hjärna ;D Neej fy! inga barn och hund på ca 100 år tack ;)

2011-06-10 @ 22:05:59
URL: http://gurli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0