Söndagen den 10e juli

Åh herregud..! Är jag verkligen hemma?
Igår var jag Lisa och Elin på PIP-festivalen i Karlskoga. Jävligt roligt! såg Mohombi, Movits, Maskinen och Håkan. Sen satt vi och hade det gött i solen på en uteservering :)

Men till det lilla problemet.. Hur skulle vi komma hem? För mig var det inga problem att sova på min älskade filt som jag hade med mig. Men de andra ville hem.

Om jag ska sumera det hela så gick det väl ungefär såhär:
Ringer alla vi kan komma på
Får sms av Johan att han och Mattias tar en taxi TILL Karlskoga klockan två på natten (det där med att vi skulle hem tänkte de inte riktigt på)
De hoppar av taxin och sen har vi två till att försöka hitta skjuts hem till.
Vi ringer varje taxibolag som finns men ingen vill köra hem oss (inte ens när Mattias erbjuder kropp och själ)
Vi vandrar runt i Karlskoga och försöker komma på hur vi ska fördriva tiden till halv åtta då bussen går hem
Men tillslut så är det en så snäll taxikille som kör hem oss. Om vi hade stannat kvar där vi var från början och hade hittat han på en gång så hade jag inte behövt komma hem halv åtta i morse..

MEN fan det var värt varje penning för kul hade vi! :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Att vi hade! <3

2011-07-12 @ 00:12:29
URL: http://liseenliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0