Lördagen den 2a juli

Lördag och man ska väl vara taggad på nå kul? Men nää, vet inte vad det är men det har kännts "pööh" om allt hela veckan.. Känner mig lixom lite grå. Inte ledsen men inte superglad heller. Jag vill att systrami ska komma hem nu!

Igår efter bion (som var så jävla bra) så satte jag mig på altanen till rosa kesohuset med kogänget. Efter ganska mycket tjat fick jag med mig alla att bada (klockan vart väl halv två men bättre sent än aldrig) :)

Haha när jag skulle åka hem från sommarstugan idag så fick jag syn på nått som fladdrade under vindrutetorkaren. Stannade till och såg att det var en liten fågelunge som måste ha kraschlandat. Jag vet att man egentligen inte ska ta i fågelungar men på motorhuven kunde den ju inte sitta? Så jag fick köra tillbaka den och satte med sorg i hjärtat ner den på en sten, och körde därifrån när den satt och skrek. :(





Stackarn höll i sig i ca en kilometer haha..

Nej nu får jag fan rycka upp mig! för snart kommer Ida och då får man stryk om man inte är glad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0