Onsdagen den 20e april

Sitter med mig själv och myser i solen. Eller helt ensam är jag ju inte, jag har ju min musik <3
Slutade halv ett idag så jag käkade med Johanna på stan, satt där och mös i solen i några timmar.

I helgen var jag ju och besökde Karlshamn, en riktigt mysig liten stad. Tack för att jag fick titta förbi J! :) Och denna helg blir inte lugnare. Ska sitta i en bil i ca 22 timmar.. Men OM det är värt det? KLART SOM FAN jag får ju träffa min syster!!

Drar och tränar med mammamu om en timme, började man tänka på beach 2011 lite sent kanske? Nu är det bra mat och träning i fokus i min lilla hjärna.

Ha en förträffligt bra dag IN THE SUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0