Onsdagen den 20e oktober

"remember to always think twice"
Det gör jag jämt, tänker nog alldeles för många gånger egentligen, men vem har sagt att det gör det bästa resultatet i slutändan?

Sov hela åtta timmar inatt! Det var så jävla skönt att vakna ganska pigg när klockan ringde tio över fyra :) Efter jobbet var jag tvungen att göra något. Jag kan inte bara sitta inne och glo en hel dag, måste ut och träffa några vänner. Så jag käkade sketgod räksallad med Ida på Kingsgården (Y) Ska bara äta nyttig mat från och med nu, bara käka godis och sånt på helger och träna ännu mer. Nu jävlar ska det visas resultat!

När jag skulle sätta på tv'n idag märkte jag att inget kontaktuttag funkade, jag gick upp till proppskåpet och försökte skruva på diverse gråa pillidutter= inget resultat, WTF?! Då kommer en snäll granne som heter Benny och jag såg väl lite förtvivlad ut så han visade mig att jag skulle bara klicka upp en grej i min egen lägenhet så började allt funka igen (fan vad teknisk jag låter när jag ska förklara...)

Snart iväg på träning
Geett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0