Söndagen den 28e november

Första advent
Igår var vi och sprätte runt på Folkan. Drängarna spelade, även om vi knappt såg nått av dem.
Jag känner mig så himla lugn idag, min inre ro har kommit (hah)
Teresia har frisersalong hemma hos mig. Denna gång är det Elin som är kund. Snart ska vi bege och ner på stadens gator och torg och gå i skyltfönster. Hoppas att jag ska få se skymten av Joel nu när han är i Lindesberg, looong time no seee på den snubben!
Ikväll kommer alla mina fina vänner hit och firar första advent med mig. Glögg, pepparkakor och en julfilm ska det bli.


Jag älskar dig låtfan och nu ska jag lyssna sönder dig:




Kommentarer
Postat av: Systradi

Jag älskar också den låtfan<3 fan så jävla bra!! ... Fan!

2010-11-30 @ 04:37:53
Postat av: systradi

älskar också den låtfan!

2010-12-02 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0