Onsdagen den 3e november

Har klarat mig riktigt bra här i schtoorstan ensam. Trivs ensam, behöver inte få skuldkänslor för att jag är så virrig att vara med på stan. Blir mkt lugnare när det bara är mig själv jag har med, spelar ingen roll om jag går fel, står och glor på samma ställe i 15 min eller går till 150 restauranger innan jag bestämmt mig för vart jag ska vila arslet en stund :)

Gick och handlade lite småsaker här och där bara. Inget som jag speciellt behövde  utan mera saker som bara förgyller dagen lite. Käkade på Fridays. Första gången jag sitter själv vid ett bord och beställer mat. Trodde att det skulle kännas jättemobbat och ensamt men det var faktiskt inga fel alls. Hade en väldigt trevlig servitör.

Fått massa skvallertidningar av Helen som jag frossar lite i samtidigt som jag lyssnar in mina nya hörlurar som funkar skitbra, hör inte nått av omvärlden (Y)

Snart ska vi ut och käka.

"jag befinner mig i Stockholm och är sur som fan, och det är tur som fan att du inte påminner om stockholm"
Nää inte är jag sur alls, men Prinzen sjöng det precis i mitt öra så det gled helt enkelt ner på tangentbordet


"oooomin"




lite smått & gott




Kommentarer
Postat av: J

hahaha, bondetanten på tidning, snigg!

2010-11-04 @ 01:21:49
URL: http://sketmanvali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0