Torsdag - 27e maj

Idag har vi varit runt i hela Bergslagen känns det som. Paddlade forsränning och tog i sammband med det mitt första bad. Skitroligt och alla måste testa :) Sen har vi varit i Bredsjögård och smakat på deras goda ostar, och sist stannade vi i Loka för att äta en god middag. Resten av gänget skulle sova över, men jag orkar inte vara borta med får skolan efter att vi var utomlands så Jonte var så snäll och hämtade mig där.

I morgon ska jag hålla bröllopstal till Ann-Louise haha ;) Sen ska jag och min kära vän Teresia åka till Örebro och handla lite greejer.




Hoppas inte att allt kaffe jag svept i mig kommer hålla mig vaken som i går natt.
Snart börjar SATC, gammalt men fortfarande så bra

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0