Shout out - onsdag 12e maj

Kort sammanfattning om vad jag pysslat med sen i fredags:
Im Freitag(?) var jag ute på Strömpis. Lilla lilllaa liiillllla Josse vart ju så gammal att hon fyllde hela 18 stora år :) Det var kul. Även om jag tappade rösten ganska så mycket. Sen var det vara att hoppa upp glad och pigg kl åtta på lördag morgon! Då var det dags att köra pappiraoul till en gitarrmässa i Göteborg. Snacka om att det var hans paradis. Efter att ha droppat av honom där, (och kollat på några häftiga gitarrer) så körde linnutt och jag till Liseberg. Det regnade lite så vi köpte sånna där fula kaninplastdräckter och sprang runt i. (Y) Sen körde jag hela vägen hem. 30 mil! Trodde jag skulle vikas på mitten. Så jag vart lite krasslig och kunde tyvärr inte komma till Cissi på kvällen :/
Och ist för att följa med hela familjen till Kindla på söndagen så låg jag hemma i soffan och drack te! :)
Nu vart det ganska mycket skrivet ju... I måndags köpte jag en ny bikini som jag ska ha på mig i Kreta! Sen på kvällen så drog jag till mr christianoo och vi undersökte Lucifers kyrka. Det är rätt läskigt där ändå. Om man skrämmer upp dig lite innan.


Nu sitter jag här i morn morgonrock (som jag vill ta med till Kreta). Väntar ivrigt på att Teresia och Cissi ska komma hit och göra mig lite sällskap :)

Höjj 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0